۱۴۰۰ خرداد ۲۱, جمعه

 

9

   21/12/61

در محیطی مثل ماهشهر بودم

  1

  1

   9

تمام خواب : ساعت پنج صبح . اکنون خواب دیدم در محیطی مثل ماهشهر بودم به من گفت برادر ش احمد از من به اداره شکایت کرده که من سرکار نمیروم یا چیزی در این حدود . بعد پسر احمد را دیدم که وقتی چشمش به من افتاد شروع به گریه کرد و بعد برای اینکه نشان دهد از من متنفر است از من فاصله گرفت . من بنظرم رسید علت این کار را به یکی دو نفرکه در آنجا بودند بگویم . به همین جهت به یکی از آنها گفتم همیشه شاگرد از استاد بدش میآید . بهر صورت در خواب تعجب کردم که چرا وقتی مرا که دید شروع به گریه کرد . بعد بنظرم رسید ( یا به من گفته شد ) که او به دیگران مراجعه کرده و استشهادی بر علیه من پر کرده . من تصمیم گرفتم به کسانی که او مراجعه کرده مراجعه کنم و نظر آنها را به نفع خودم برگردانم . بعد یادم است به دائی مراجعه کردم ولی دائی به من گفت که ... از تو شکایت کرده ( منظور همسایه است ) . او گفت که چون ... بدهکار است و پول لازم دارد از تو شکایت کرده . در اینجا دیگر صحنه ماهشهر در نظرم نبودبلکه صحنه خانه ... یعنی جلو در کوچه در نظرم بود . بعد توی اتاق بودیم و من پشت سر هم قدم میزدم و ناراحت بودم ، مثل کاری که در روز انجام میدهم . توی اتاق شاید دو نفر دیگر هم بودند که یکی از آنها کسی بین دائی و دائی بود .

آنچه از این خواب بنظرم میرسد : / 1 : شخصیت ها در خواب عوض میشوند در صورتی که موضوع رؤیا عوض نمیشود . مثل این خواب که من اول شکایت کننده به گفته ... برادرش بود در صورتی که بعد به گفته دائی ... همسایه بود . / 2 : مکانها در رابطه با شحصیتها به ذهن میآید مثلاً دراینجا وقتی اسم برده شد صحنه ماهشهر به ذهنم آمد در صورتی که وقتی اسم ... برده شد صحنه ای شبیه به صحنه توی کوچه جلو منزل ... ( در تیران ) بنظرم آمده . / 3 : صحنه ای که در آن پسر را دیدم شکل نوجوانی اش که لاغر و زیبا بود  بنظرآمد و شکل بعدی او که درشت و بزرگ شده به نظرم نیامد . / 4 : اَلآن که توجه میکنم جهت نگاه من در خواب هم فرق داشت مثلاً وقتی را دیدم نگاهم به طرف مشرق ، وقتی دائی را دیدم نگاهم به طرف مغرب ، و وقتی توی اتاق داشتم قدم میزدم بطرف مشرق و مغرب میرفتم .

نتیجه اینکه : 1 : خواب دیدن انسان بصورت سریال نیست بلکه بصورت دیدن یک صحنه و بعد یک صحنه دیگر یعنی بصورت دیدن کارت پستال است . / 2 : بُعد ( ابعاد ) این کارت پستال کوچکتر از حد عادی آن و صحنه دیده شده شاید در حد یک کارت پستال معمولی یا بزرگتر است . / 3 : اَلآن بعد از دیدن این خواب بنظرم رسید که دید روزانه ما بصورت سریال و یک جریان نیست بلکه بصورت فیلم برداری تک تک از صحنه های روزانه است . یعنی بصورت عکسبرداری است . / 4 : بنظرم میرسد که بهم زدن پلکهای چشم در همین رابطه باشد ، یعنی زدن پلک بهم ، عوض کردن موضوع عکس گرفته شده توسط چشم که همان نگاه است میباشد ./ 5 : موضوع شماره پنج به دلیل نتیجه گیری های اشتباه حذف گردید . این خواب از روی یادداشتهای قدیمی توی این دفتر نوشته شد . 15/6/68 نجف آباد پلاک هشت ...

یافته‌ها : . . همانند و یکی بودن : ماهشهر : : کوچه جلو منزل ... و . . نکته ها و دلایل : خواب دیدن انسان بصورت سریال نیست بلکه بصورت یک صحنه یک صحنه است مثل دیدن کارت پستال 31/2/72 - 11.6 . . نکته ها و دلایل : مکان های خواب در رابطه با اشخاص و شخصیت های خواب تصویر میشود 31/2/72 - 11.6 . . تفسیرها : - . .

هیچ نظری موجود نیست: