۱۴۰۰ خرداد ۲۱, جمعه

 

4

   20/12/52  

هویدا نخست وزیر ، و خانم

  1

  3

   4

تمام خواب : صحنه اي از خوابم دیدن خانم فرخ رو پارسا وزیر آموزش پرورش بود كه پیراهنی نازک پوشیده بود ، بعضی جاهای این پیراهن سوراخ شده بود مخصوصاً سوراخ نوک پستان سمت چپش، به خاطرم است علت پاره بودن پيراهنش را پرسيدم جوابي داد كه در نظرم نيست ، اين صحنه اينطور مي نمود كه با هم دوست هستيم و من حرفهائي با او ميزدم ، قيافه اش در خواب مانند عكسهايش نبود ولي چاقي او مانند خودش بود ( آنطور كه در عكسهايش ديده ام ) ، 

صحنه دوم اين خواب به اين صورت بود كه شب بود و در کوچه اي مثل كوچه حمام خان تیران بودم ، زمین پر از گِل و شُل بود بطوري كه من با احتیاط قدم بر میداشتم ، در جلو من مردی بود كه يك کلاه شاپو به سر داشت و به سرعت جلو ميرفت ، من در نظرم او هويدا نخست وزیر بود و در جلو او خانم فرخ رو پارسا ميرفت ، در اينجا من متعجب بودم از اين نخست وزير وآن وزير كه در تاريكي و گل وشل كوچه قدم بر ميدارند و اقدام براي درست كردن آن نمي كنند ، 

صحنه سوم دنباله همين خواب به اين صورت بود كه من در جائي ايستاده بودم و رويم به طرف شمال غربي بود ، سمت راست من اينطوركه به خاطر دارم بياباني باز و داراي درخت و پشته هاي لَتِه بود ، روبروي من يك رديف تپه خاكي بصورت ديوار بود كه سوراخي بصورت غار در آن بود ، من اينطور ميدانستم كه در اين سوراخ هويدا و خانم پارسا و يك نفر ديگر هستند ، من در اين ميان اين طور فكر ميكردم كه مرا بين خودشان راه نداده اند ( در صورتيكه در صحنه هاي ديگر خودم را با آنها و يكي ديده بودم ) اينطور هم فكر ميكردم كه نميدانند من بيرونم و در شك و ترديد براي رفتن پهلوي آنها بودم .

/////////////////////////////////////////////

شرح و بیان این خواب و تاریخ تفسیرهای انجام‌شده :

 

/////////////////////////////////////////////

نمادهای مطرح‌شده در خواب، و معانی و مفاهیم آنها در مراحل اول :

الف :

// خانم فرخ رو پارسا وزیر آموزش پرورش : بافت پوست بدن بوده.

// پیراهن نازک خانم پارسا : دِرم یا لایه میانی پوست بدن.

// سوراخ در بعضی جاهای این پیراهن نازک : گیرنده و جمع کننده و ارسال‌کننده‌های احساس پوست مثل لب‌ها ، سینه‌ها ، کف دست ، کف پاها ، آنوس ، پنیس ، و ... بوده، سوراخ منظور این خواب نوک پستان سمت چپ بوده است.

// شب : زمان خواب و خواب دیدن بوده.

// حمام خان : در این خواب حمامِ خان جمع میتوکندری‌های بافت نوک پستان سمت چپ بوده است.

// کوچه حمام خان : مسیر حرکت احساس در پوست به سمت نوک پستان بوده.

// هویدا نخست‌وزیر : اپیدرم یا بخش رویی پوست ( هویدا ) اطراف نوک پستان سمت چپ بوده.

// هویدا : به معنی ی آشکار، پیدا، و قابل‌دیدن بوده.

// کلاه شاپو : قسمت برجسته و بخش رنگین نوک پستان بوده.

// تپه خاکی به‌صورت دیوار : پوست اطراف نوک پستان.

// سوراخی به‌صورت غار در میان تپه خاکی : قسمت برجسته نوک پستان که گیرنده و ارسال‌کننده احساس به بالای مغز  از سه بخش مجزای اپیدرم، درم و هیپودرم ناحیه سینه است.

// بیابانی باز و دارای درخت : پوست بدن ( در این خواب ناحیه سينه ) و شروع و پایان اعصاب در پوست بوده است.

// لَتِه (زمین کشاورزی كَرت بندي شده بدون دیوار اطراف) : پوست و بخش‌های مختلف پوست بدن عصب‌گيری شده از سيستم اعصاب و مغز بوده.

// پُشته هاي لته : مرز بين بخش هاي مختلف پوست بدن عصب‌گيري شده از اعصاب مختلف.

// من در جایي ايستاده بودم و رويم به‌طرف شمال غربي بود : من در اين صحنه از خواب : هيپودرم پوست اطراف پستان و پيام‌هاي در گردش اين بخش از پوست آماده رفتن به سمت درون نوك پستان و ادامه آن به پرده‌هاي مغز نهايت پرده نرم شامه بوده‌ام.

// شمال غربي : بالاترين نقطه پايان و به عبارتي پرده‌هاي مغز بوده. //

ب :

// 9/10/88 / چند روز است متوجه شده‌ام منشأ رویانی پرده‌های مغز و پوست بدن یکی است ، باید اپیدِرم منشأ سخت‌شامه ، دِرم منشأ عنکبوتی ی ، و هیپودرم منشأ نرم‌شامه داشته باشد ، به خواب 16/10/69 کار سلول‌های عدسی چشم ، خواب 25/9/68 شکل رجائی درون بلور ، و خواب 27/6/69 با سؤال معنی ناهید مراجعه شود.

// 24/12/89 / روی من به‌طرف شمال‌ غربي بود : : مقصد من بالاترين نقطه پايان اين مسير بوده.

// 24/12/89 / بياباني باز : : پوست بدن من بوده.

/////////////////////////////////////////////

تغییرات و یافته‌های جدید :

 

/////////////////////////////////////////////

مطالب انتقال داده‌شده از پایان‌نامه ...

تعداد دیگری از همانندی‌های مطرح‌شده در خواب‌هایم که زبان گفتمان درونی ی من بوده‌اند :

هیچ نظری موجود نیست: