۱۴۰۰ خرداد ۲۱, جمعه

 

18

   00/00/66

مردانی توی ماشین ، با شلوار خیس چسبان

  1

  1

   18

 تمام خواب : اَلآن خواب دیدم از یک سرازیری رفتم پائین و حیاط یک ساختمان در جلوم بود ، آقای رئیس ... تیران مثل اینکه توی یک ماشین بود . میخواست حرکت کند اما او تمام بدنش توی ماشین نبود . مثل اینکه آن ماشین طاق نداشت . خلاصه من رفتم جلو و او همانطور سرش روبرو بود . مثل اینکه داشت با کسی حرف میزد . من با او دست دادم . او دست داد ولی سرش را به طرف من بر نگرداند . در همین موقع و ... را با بچه ها دیدم . اول با یکی از بچه ها ( مثل اینکه بود ) دست دادم اما دست کامل ندادم . فقط با دونا انگشت دست دادم . دیدم پشت دست او دانه های قرمز سوختگی است . نگاه کردم را دیدم که روی خودش آب ریخته و لباسش تر است . متوجه شدم غیر از شلوار ، دامن هم روی آن پوشیده . من اول اینطور فهمیدم که هم سوخته و برای همین آب روی سرش ریخته . گفتم دامنت را در می آوردی . منظورم این بود که آب به پوستش برسد . بعد فکر کردم اگر دامنش را در میآورد با این زیر شلواری چسبان که پوشیده درست نبود . چون زیر شلواری تر باعث میشود به بدن بچسبد و خوب نیست جلو دیگران اینطور بایستد . این صحنه را پیش خودم مجسم کردم که با شلوار چسبان ایستاده باشد و باسن در شلوار خیس چسبان بنظرم آمد . بعد با به سمت راست ساختمان رفتیم چون فکر میکردم زن ( ... ) در ساختمان است . میخواستم از او بخواهم به کمک کند . توی یکی دوتا اتاق سر کشیدم و صدا زدم خانم ولی او را ندیدم . در عوض چند تا زن دیگر جمع بودند و نمیدانم چه‌کار میکردند . توی یکی از اتاق ها هم عده ای زن جمع بودند و هم آنجا بود . او از اتاق بیرون آمد . من انتظار داشتم به کمک کند ولی او محلی نداد و معلوم بود قهر است و دوباره داخل اتاق رفت .

نکته های این خواب : 1 - در عین اینکه داشتم خواب میدیدم ، مثل بیداری که انسان صحنه ای را در نظر مجسم میکند ، صحنه باسن را که شلوار خیس به آن چسبیده بود در نظر مجسم کردم ( یعنی در خواب به دلخواه صحنه ای را در نظرم مجسم کردم ) / 2 - چند روز است از سراغ ندارم و منزل آنها نرفته ام . حتم دارم از دستم دلخور و ناراحت است و قهر او در خواب میتواند حقیقت داشته باشد . / 3 - صحنه ای را که خواب دیدم یعنی آقای و و بچه ها را ، فکر میکنم قبلاً نیز خواب دیده ام ، در خواب قبلی ( در گذشته ها ) سوختگی و بچه ها نبوده اما سرازیری و ماشین و بچه ها و پسر ... بوده . خلاصه اینکه خوابهائی را که قبلاً دیده ایم میتواند تکرار شود و دوباره همان خواب را ببینیم . توضیح : تاریخ دیدن این خواب باید در سالهای شصت و پنج تا شصت و هفت باشد .   

یافته‌ها : . . تفسیرها : - . .

۱ نظر:

idreeseady گفت...

3D Iron Wire - Titanium Wire - Titsanium-arts.com
Steel titanium pot Wire. A wire made from metal. Nickel-cased aluminum titanium plumbing wire titanium security is used in many other plastics titanium nipple bars including clothing, shoes, and more. titanium i phone case