۱۴۰۰ خرداد ۲۱, جمعه

 

12

   30/11/62

برادرم و مکیدن خون گردنم

  3

  3

   14

تمام خواب اول : اول خواب دیدم برادرم مرا در بغل گرفته میخواهد ببوسد ، بعد متوجه شدم كه او میخواهد مثل دراکولا خونهای رگ گردنم را بمکد ، بعد او را از خودم جدا كردم كه ببينم آيا دندان هايش هم مثل دندان هنر پيشه فيلمهاي دراكولا است يا نه ، بعد متوجه شدم رگهاي گردنش متورم شده ولي دندانهايش بلند نيست . باز به نظرم رسيد كه او قصد دارد خون هاي گردن مرا بمكد ولي چنين كاري نكرد و من او را از خودم جدا كردم .

تمام خواب دوم : خواب دیدم توی یک محوطه باغچه مانند بودیم که مقداری گل و سبزه داشت و باد شن آورده بود و روی این سبزه و گلها پر از شن و ماسه شده بود . من با چند نفر ديگر كه يكي از آنها کارمند هلال احمر ... بود شن ها و خاكها را از روي اين سبزه ها پس كرديم .  

تمام خواب سوم : خواب دیدم یک چهار دیواری آجری کوتاه بود و یک درآهنی كوتاه ماشین رو که خانه من بود ، بعد متوجه شدم كه دیوار خانه کمی خراب شده و قفل به در آن نیست . فقط نبشی های در هست و پلیت های آن هم نیست .

توضيح : خواب هاي كوتاهي كه اينجا نوشته ام خوابهائي است كه  قبلاً در جبهه ديده ام و در دفترچه اي بطور خلاصه يادداشت كرده ام .   

یافته‌ها : . . همانند و یکی بودن : در این خواب توجه به رگ خونی متورم گردن برادرم : : مکیدن رگ خونی گردن مرد خون آشام در خواب مرد خون آشام 27/1/75 - 2.114 . . تفسیرها : - . . رؤیا و برنامه داده شده به مغز : خواب در پاسخ به افکار آن روزهای من در رابطه با جنگ ایران و عراق و دادن و گرفتن احساس بین میتوکندری هاست 7/7/89 . . گفتمان خواب و بیداری : گردن : : میتوکندری . . گفتمان خواب و بیداری : خون : : احساسهای موجود در میتوکندری ها 7/7/89 . .

هیچ نظری موجود نیست: