۱۴۰۰ خرداد ۲۱, جمعه

 

11

   23/11/62

خانه ژاپنی و دویدن توی راه پله

  1

  1

   11

تمام خواب : دیشب خواب میدیدم صحنه ای مثل خانه های ژاپنی در فیلم ها جلوم بود . یک خانه چوبی با راه پله های گلکاری شده و من با ♀ و دو سه تا بچه که یادم نیست این بچه ها چه کسانی بودند توی این راه پله ها دنبال هم میدویدیم . بی اندازه شاد و خوشحال بودم و این برای اولین بار بود که من در خواب سبزه وگل میدیدم . خلاصه سه چهار تا بچه بودند با و من که با خوشحالی توی این راه پله خانه چوبی ( مثل خانه های ژاپنی ) که گل و سبزه در وسط راه پله و اطراف آن پر بود با خوشحالی دنبال هم میدویدیم . بعد هم توی سرسرای خانه مادرم را دیدم که به نظرم رسید او هم زیاد دویده و لپهای او گل انداخته . البته یادم هست موقع دویدن ما توی راه پله چوبی مادرم قاتی ما نبود . خلاصه شادترین خوابی بود که تا حالا دیده ام .

افکار و رفتارهای قبل از خواب : این خواب در یاداشتهای من است که در ... نوشته ام ...

یافته‌ها : . . تفسیرها : - . . اولین ها : برای اولین بار در خواب گل و سبزه میدیدم . .

هیچ نظری موجود نیست: