۱۴۰۰ خرداد ۲۰, پنجشنبه

 

25

    10/12/67

بهشت و جهنم چیست ، واقعیت است یا زائیده خیال

  1

  3

   24

تمام خواب : اول خوابی دیدم که فقط یک صحنه آن به یادم مانده وآن این بود که رختخوابی روی یک کرسی پهن بود که منظره کرسی کوچک خودم و رختخواب آن مینمود  من بیرون کرسی و بالا بودم و به پائین کرسی روی رختخواب نگاه میکردم ، فکر میکنم یک بچه روی لحاف طرف پائین کرسی یک نقاشی کشیده بود و منظره آن درخت و جنگل بود . من جارو بر داشتم نقاشی کشیده شده روی لحاف را پاک کردم ( جارو کردم ) . در همین موقع دیدم برگهائی مانند برگهای درخت کاج از جلو جارو اینطرف آنطرف میرفت . من فکر کردم برگهای درختهائی است که روی لحاف کرسی نقاشی شده است . صحنه جالب دیگری هم در این خواب بود که وقتی بیدار شدم یادم بود ولی بعد دوباره خواب رفتم و آن صحنه ها را فراموش کردم .

بعد از آن : خواب دیدم توی حیاط یک منزل بودم و عده ای جمع بودند . بنظرم این بود که برای مادرم مراسمی تهیه دیده بودم و فکر کردم آیا غذا آماده است یا نه . بعد دیدم استاد مثل گذشته همه کاره است و خورش قیمه آماده است و استاد دستور میدهد . من فکر کردم چرا دوباره همه کاره شده و از بیرون غذا گفته نشده . ضمناً نفهمیدم کدامیک از مراسم مادرم است چون در بیداری سال او را هم گرفته ایم و مراسم دیگری هم معمولاً ندارد . صحنه دیگر به دنبال آن دیدم که از دری میخواستم بروم داخل منزل که جمعیت بود . دیدم یک دیگ در دست یک نفر است و بدنبال آن پسر خاله دارد میآید و زن او هم همراه او است . همانطور که دیگ را میخواستند از در بیرون بیاورند و منهم میخواستم بروم تو . نمیدانم چی گفت که من عصبانی شدم و بی اندازه از دست ناراحت شدم و شروع به رفتن کردم که او را بزنم و با او گلاویز شوم ولی پشیمان شدم . در این حال نمیدانم چی گفت که  به او هم پرخاش کرد . صحنه بعدی که دیدم این بود که میخواستند مرا با آشتی دهند و من نمیخواستم آشتی کنم ولی با خوشحالی بطرف من میآمدکه آشتی کند . من به شوخی گفتم هزار تومان می گیریم و آشتی میکنیم ، در این حال هم برای آشتی کردن شُل شد و آن رغبت را دیگر نشان نمیداد . من پشیمان شدم و جلو رفتم آشتی کنم و مثل اینکه دست دادیم و صورتهایمان را جلو بردیم که یکدیگر را ببوسیم ولی این کار اجرا نشد . صحنه دیگری هم که یادم است این است که در وسط حیاط ایستاده بودم از توی یک اتاق آمد توی در حرفی زد که صبح موقع بیدار شدن یادم بود ولی اکنون یادم رفته و دوباره رفت توی اتاق و در را بست . در بین جمعیت حاضر در آن منزل یکی هم پسر استاد  بود که با خنده بطرفم آمد و آقای که در ... روبروی مغازه  لبنیاتی دارد توی یک ایوان خوابیده بود . چند تا زن هم توی یک اتاق بودند که یادم نیست چه کسانی بودند صحنه های دیگری هم بود که بیاد ندارم .

خواب بعد : این بود که درون یک ساختمان اتاق مانند بودم ، اتاق بزرگی که با دیوارهای گلی خیلی کلفت احاطه شده بود . باران زیادی روی این ساختمان آمده بود بطوریکه تمام دیوارها خیسیده بود و من ترس این داشتم ساختمان خراب شود . جالبی این ساختمان این بود که : 1 - تمام طاق و دیوارها از باران خیسیده بود که من فکر میکردم اَلآن خراب میشود . / 2 - دیوارها بی اندازه ضخیم و کلفت بود . / 3 - یک دیوار جلو رو و سمت راست من بود که از پائین با آجر چیده شده بود ولی بصورت کج ، و هرچه دیوار بالاتر میرفت بطرف بیرون ساختمان کج میشد و روی آن دیوار ضخیم گِلی خیس برداشته قرار داشت . / 4 - جلو من یک اتاقک گلی بالاتر از قد من قرار داشت که آب از روی بام شُرشُر داخل آن میرفت و آبها بصورت شمع یخی یخ بسته بود . / 5 - اتاق ابعاد مهندسی نداشت و هر گوشه اش یک جور بود . 6 - بالاخره اصل این خواب ، یک ساختمان (اتاق ) بزرگ با دیوارهای کج و معوج گِلی و آجری خیس خورده که هر آن آماده فرو ریختن بود .  

یافته‌ها : . . همانند و یکی بودن : برگ کاج : : کودک . . تفسیرها : 2/5/74 - . . رؤیا و برنامه داده شده به مغز : خواب در پاسخ به سؤال و در رابطه با تناسلی است . . گفتمان خواب و بیداری : رختخواب روی کرسی : : پوست پنیس . . گفتمان خواب و بیداری : درخت کاج : : پنیس . . گفتمان خواب و بیداری : برگ درخت کاج : : ماهیچه های صاف پنیس . . گفتمان خواب و بیداری : دیگ : : واژن . . پرسش و پاسخ : بهشت : : نقاشی برگ درخت کاج / احساس جنسی تناسلی زن و مرد انتقال داده شده بهم . . پرسش و پاسخ : جهنم : : کرسی / پنیس . . گفتمان خواب و بیداری : رختخواب روی کرسی : : پوست پنیس . . گفتمان خواب و بیداری : پائین رختخواب روی کرسی : : پوست محل ختنه گاه پنیس . . درستی دیدگاه : بهشت و جهنم واقعیت نیست بلکه تصور و خیال است : Sc : با توجه به مورد شناخته شده اَلآن از خواب کار کوچکترین کروموزوم تاریخ 3/12/68  که دانستم ابر های سفید دیده شده بصورت نقاشی در سمت جنوب تصور و خیال است اکنون میپذیرم پاسخ سؤال این خواب من نیز تصور و خیال بودن بهشت و جهنم است . .

هیچ نظری موجود نیست: