۱۴۰۰ خرداد ۲۱, جمعه

 

ردیف

تاریخ

خواب و رؤیا ؛ یاداشت و تفسیر ؛ و چکیده ای از یافته‌ها

پرسش

تعداد خواب

تعداد صحنه های خواب

یادداشت

جمع کل خواب ها

1

24/3/44

تيران بودم و برادرم مرده بود

 

1

1

 

1

تمام خواب : خواب میدیدم تیران بودم و برادرم مرده بود ، من نزدیکی های منزل مُحمدا پدر صادق ... بودم ، دویدم بروم منزل ، چند زن مرا نگاه میکردند ، یک لنگه جوراب پایم بود ، کمی دویدم وکمی یواش رفتم تا رسیدم منزلمان ، دم در منزل ، جلال ... ایستاده بود و به مردمی که میآمدند برای فاتحه خوش آمد میگفت ، من به داخل منزل آمدم ، اتاق سمت راستی قالی فرش بود ، دستگاه سماور و چایی آنجا بود ، من اول به اتاق سمت چپی رفتم کسی را آنجا ندیدم ، به اتاق سمت راستی که دستگاه سماور و چایی آنجا بود رفتم یک عکس از برادرم روی دیوار با قاب بود ، مشغول گریه کردن شدم ، یک بچه هم کنار من بنا کرد به گریه کردن ، من در حال گریه مادرم را دیدم که میخواست از ایوان پائین برود و دو عصا زیر بغلش بود .      

یافته‌ها . . تفسیرها : - . .

هیچ نظری موجود نیست: