۱۴۰۰ خرداد ۲۰, پنجشنبه

 

22

    20/3/67

سنگ آسمانی

  1

  1

   22

تمام خواب : دیشب خواب دیدم در بیابانی بودیم که منظره شب و مهتابی داشت ، من به آسمان نگاه کردم سنگی بزرگ در آسمان دیدم که از غرب می آمد . این سنگ شبیه سنگهائی بود که نصف آن بیرون زمین و نصف دیگر آن داخل زمین است . من در آن لحظه که این سنگ بزرگ را دیدم دانستم این سنگ یک سنگ آسمانی است و از جائی غیر از زمین میآید و دو نتیجه گرفتم . یکی اینکه این سنگ پس از برخورد با زمین باعث جرقه و زمین لرزه خواهد شد . دوم اینکه این سنگ باید از کره ای آسمانی آمده باشد که در آن آب و حیات وجود دارد . در گذشته هم چنین خوابی دیده بودم ولی دفعه قبل سنگ یک دست بود و مشخص نبود که از جائی جدا شده که در آن آب وجود دارد . در آن لحظه کسان دیگری هم با من یودند که یادم نیست چه کسانی بودند . بعد به طرف شرق نگاه کردم و منتظر برخورد سنگ با زمین شدم . فکر میکنم جایم را هم عوض کردم که اگر طاق خراب شد رویم خراب نشود . خلاصه آن سنگ با کوهی که در شمال شرق قرار داشت برخورد کرد و جرقه های ناشی از برخورد را دیدم و زمین لرزه آنرا هم احساس کردم . بعد از آن هم با کسانی که اطرافم بودند این بحث را کردم که دفعه قبل مشخص نبود سنگ از جائی آمده باشد که دارای آب و حیات باشد ، ولی این دفعه سنگ از کره ای آسمانی آمده که در آن آب و خاک نمناک وجود دارد . پس در جائی غیر از زمین زندگی و حیات هست .

یافته‌ها : . . تفسیرها : - . . گفتمان خواب و بیداری : بیابان : : فضای دهان . . گفتمان خواب و بیداری : منظره شب و مهتابی : :  دوران خواب ودیدن رؤیا . . آسمان : : پرده های مغز . . گفتمان خواب و بیداری : سنگ شبیه سنگهائی که نصف آن بیرون زمین و نصف دیگر داخل زمین است : : پیامهای حرکتی حسی آمده از بالای مغز به سمت دندان ها . . معانی و مفاهیم : معنی غرب و سمت غرب : : غرب و سمت غرب در خوابهای ما با معنی و مفهوم پایان و سمت آخر است . . معانی و مفاهیم : دانستم این سنگ یک سنگ آسمانی است و از جائی غیر از زمین میآید : : در خوابهای ما زمین نمادی برای پیرامون بدن ، آسمان بالاترین بخش مغز و اعصاب ، سنگ نیز پیامهای احساسی جابجا شده در درون میباشد . . گفتمان خواب و بیداری : کره ای آسمانی که در آن آب و حیات وجود دارد : : مجموعه مخ یا مغز در فضای کاسه سر . . گفتمان خواب و بیداری : کوهی در شمال شرق : : دندانی در فضای دهان . . گفتمان خواب و بیداری : زمین لرزه : : لرزش فضای دهان بر اثر برخورد دندان ها به هم . .

هیچ نظری موجود نیست: